Betalingen


Hoe kan ik mijn rekeningnummer doorgeven voor een terugbetaling?

Je kan je rekeningnummer doorgeven via het contactformulier. Vermeld zeker ook je klantennummer, zo vinden we je dossier snel terug. Je kan ons ook bellen tijdens de kantooruren op 053 510 400.

Ik heb een herinnering ontvangen, hoe komt dat?

Mogelijk ben je één van onze facturen vergeten te betalen of ben je de betalingstermijn uit het oog verloren. Die kan je steeds terugvinden op je facturen.

Ik heb een brief ontvangen over de stopzetting van mijn contract. Wat moet ik doen?

  • De stopzetting van je contract is waarschijnlijk het gevolg van meerdere openstaande facturen.
  • Om bijkomende kosten te vermijden, los je de openstaande schulden het best zo snel mogelijk in.
  • Wil je niet zonder energie vallen en een definitieve afsluiting vermijden, dan zoek je het best zo snel mogelijk een nieuwe leverancier.

Wat doe ik als ik niet op tijd kan betalen?

Kan je tijdelijk je facturen niet tijdig betalen, bel ons dan tijdens de kantooruren op 053 510 400 en vraag om een afbetalingsplan.

Wanneer moet ik mijn voorschotfactuur betalen?

Alle facturen moeten 15 dagen na ontvangst betaald worden. Voorschotfacturen worden verstuurd op 3de van de maand en moeten betaald zijn ten laatste op de 18de van de maand.

Hoe kan ik mijn facturen betalen?

  • Dat kan via domiciliëring: een handige betaalmethode waarmee je nooit een betaling mist en bijkomende kosten vermijdt.
  • Natuurlijk kan je ook gewoon via overschrijving betalen. Hou in dat geval steeds de vervaldatum goed in de gaten.


Hoe kan ik mijn rekeningnummer wijzigen voor domiciliëring?

Dat kan je aanvragen via het contactformulier. Vermeld zeker ook je klantennummer, zo vinden we je dossier snel terug. Je kan ons ook bellen tijdens de kantooruren op 053 510 400.