Betalingen

  • Hoe kan ik mijn rekeningnummer doorgeven voor een terugbetaling?

    keyboard_arrow_down
    Je kan je rekeningnummer doorgeven via het contactformulier. Vermeld zeker ook je klantennummer, zo vinden we je dossier snel terug.
  • Ik heb een herinnering ontvangen, hoe komt dat?

    keyboard_arrow_down
    Mogelijk ben je één van onze facturen vergeten te betalen of ben je de betalingstermijn uit het oog verloren. Die kan je steeds terugvinden op je facturen.
  • Ik heb een brief ontvangen over de stopzetting van mijn contract. Wat moet ik doen?

    keyboard_arrow_down
    • De stopzetting van je contract is waarschijnlijk het gevolg van meerdere openstaande facturen.
    • Om bijkomende kosten te vermijden, los je de openstaande schulden het best zo snel mogelijk in.
    • Wil je niet zonder energie vallen en een definitieve afsluiting vermijden, dan zoek je het best zo snel mogelijk een nieuwe leverancier.
  • Wat doe ik als ik niet op tijd kan betalen?

    keyboard_arrow_down
    Kan je tijdelijk je facturen niet tijdig betalen, bel ons dan tijdens de kantooruren op 053 510 400 en vraag om een afbetalingsplan.
  • Wanneer moet ik mijn voorschotfactuur betalen?

    keyboard_arrow_down
    Alle facturen moeten 15 dagen na verzenddatum betaald worden. Voorschotfacturen worden verstuurd op 3de van de maand en moeten betaald zijn ten laatste op de 18de van de maand.
  • Hoe kan ik mijn facturen betalen?

    keyboard_arrow_down
    • Dat kan via domiciliëring: een handige betaalmethode waarmee je nooit een betaling mist en bijkomende kosten vermijdt.
    • Natuurlijk kan je ook gewoon via overschrijving betalen. Hou in dat geval steeds de vervaldatum goed in de gaten.
  • Hoe kan ik mijn rekeningnummer wijzigen voor domiciliëring?

    keyboard_arrow_down
    Dat kan je aanvragen via het contactformulier. Vermeld zeker ook je klantennummer, zo vinden we je dossier snel terug