Welkom


Bedankt! Wij hebben uw aanvraag goed ontvangen.


Wat zijn de volgende stappen?

  • Stap 1: U ontvangt een e-mail om uw aanvraag te bevestigen. Kijk de gegevens goed na en bevestig via de knop. Dit is nodig alvorens wij uw aanvraag verder kunnen behandelen.
  • Stap 2: Een medewerker zal vervolgens uw aanvraag nakijken en zo nodig contact met u opnemen.
  • Stap 3: Meteen na aanvaarding door de netbeheerder, wordt de oude leverancier op de hoogte gebracht om de overdracht te regelen. Opgelet: bij een verhuis contacteren we enkel de oude leverancier op uw nieuwe adres. Voor uw oude adres dient de nieuwe bewoner zelf een leverancier te kiezen (dit mag natuurlijk Vlaamse Energieleverancier zijn).
  • Stap 4: Zodra uw netbeheerder alles heeft bevestigd (dit kan enkele dagen duren) mailen wij u een login en een paswoord die toegang geven tot "Mijn dossier".
  • Stap 5: De netbeheerder zal u enkele weken voor de effectieve overstap vragen de meterstand door te geven, zodat uw oude leverancier een slotfactuur kan opstellen.